Preguntes freqüents d’enoturisme

On i com pago la meva reserva?

Un cop sàpigues l’experiència que t’interessa, ves al calendari i tria el dia i hora que vols venir i que estiguin disponibles.
Al fer clic al botó “Reservar” podràs posar les teves dades personals i fer el pagament mitjançant els mètodes següents: Targeta, Transferència bancària o Paypal.
Un cop realitzat el pagament rebràs la confirmació per correu electrònic amb els detalls de la teva reserva.
Si vols que t’enviem una factura, inclou les teves dades al formulari que apareix abans del pagament.
Per qualsevol pregunta, no dubtes en escriure’ns a info@cellercanroda.cat.

Com sé si la meva reserva està confirmada?

Un cop realitzat el pagament rebràs la confirmació per correu electrònic amb els detalls de la teva reserva.
En els pagaments per targeta i Paypal, la notificació serà en pocs minuts. En el cas de la transferència bancària, pot durar 1 o 2 dies (fins que rebem la notificació del banc).

Com puc aconseguir la factura de la meva reserva?

Si vols que t’enviem una factura, inclou les teves dades al formulari que apareix abans del pagament.

Puc reservar per un grup de més de 8 persones?

La majoria d’experiències tenen capacitat per 20 persones per defecte i no tindràs cap problema al fer la reserva.
Tot i així, hi ha algunes activitats que estan més limitades, normalment a 8 persones, però podem fer excepcions.
Posa’t en contacte amb nosaltres al correu electrònic info@cellercanroda.cat informant-nos sobre l’activitat, el nombre de persones, el dia i l’hora i et contestarem breument amb una proposta.

Què haig de portar el dia de l’experiència?

El dia de l’experiència només ens has de mostrar el teu correu de confirmació de la reserva abans de començar l’activitat, ja sigui imprés o des del teu telèfon.

Puc modificar la meva reserva?

Si. Per modificar la teva reserva si us plau envia un correu electrònic a info@cellercanroda.cat amb almenys 2 dies d’antelació (48 hores), amb el canvi que vulguis fer. Revisa abans la disponibilitat en el calendari de l’experiència dins la nostra web.
Consultarem si és possible o no realitzar el canvi que sol·licites i et confirmarem el canvi pel mateix mitjà.

Puc anular la meva reserva?

Si. Per anular una reserva si us plau envia un correu electrònic a info@cellercanroda amb almenys 48 hores d’antelació. Et confirmarem l’anul·lació pel mateix mitjà.

Les cancel·lacions que es rebin amb menys de 48 hores d’antelació, ja sigui per correu electrònic o per telèfon, no els reemborsarem els diners.

Se’m retornen els diners si cancel·lo la reserva?

S’ofereix el reemborsament del 100% de l’import sempre i quan es cancel·li, com a mínim, amb 48 hores d’antelació de la data i hora de la reserva.

Les cancel·lacions amb menys de 48 hores d’antelació no donaran lloc a un reemborsament dels diners.

Quin tipus de mesures sanitàries anti-covid porteu a terme en les experiències enològiques?

Seguim les instruccions que ens venen de la Generalitat. Sempre fem grups reduïts i totes les activitats son a l’aire lliure, complint amb les distancies de seguretat. Disposem de gel hidroalcohòlic per qualsevol activitat.

Com puc opinar sobre l’experiència a Can Roda?

Un cop hagis gaudit de l’experiència al celler, pots escriure la teva opinió al nostre perfil de Google. D’aquesta manera sabrem què en penses i inspiraràs a moltes altres persones a venir a Can Roda!

Tens més dubtes?

Contacta amb nosaltres per qualsevol dubte abans de fer la teva reserva per telèfon o WhatsApp al 679196272 i per correu a info@cellercanroda.cat.