Busquem els ous de Pasqua en el bosc de Can Roda

25,00 IVA inclòs

Benvinguts a una experiència màgica a Celler Can Roda!
Us convidem a submergir-vos en un món d’encant i diversió per a tota la família.

Alguna vegada heu desitjat trobar els ous de Pasqua en un entorn màgic? Ara és la vostra oportunitat!
El nostre bosc de Can Roda es convertirà en l’escenari perfecte perquè els més petits s’endinsin en una emocionant aventura a la recerca del ous decorats que ha deixat el conill de Pasqua. Serà un matí inoblidable, ple de rialles i sorpreses, on els nens podran descobrir la màgia d’aquesta tradició i endur-se a casa el seu propi cistell ple d’ous.

Però això no ho és tot! A Can Roda, la diversió mai no s’acaba. La nostra finca acull una gran varietat d’animals, des d’ ànecs, tortugues… Els nens tindran l’oportunitat d’interactuar amb ells i aprendre sobre la importància de la vida al camp. Una experiència educativa i emocionant per a tothom!

Després que els petits hagin gaudit de la seva aventura al bosquet, podreu relaxar-vos i gaudir d’una copa de vi de benvinguda al nostre acollidor winebar. Els petits tindràn una tassa de xocolata calenta esperant-los.
Els nostres vins de qualitat es mariden a la perfecció amb les delicioses tapes de la nostra carta. Així que podreu demanar els platets que més us agradin i gaudir dels sabors únics que oferim en un entorn càlid i acollidor.

I mentre els adults gaudeixen del seu temps al winebar, els nens poden seguir entretinguts decorant ous en el taller que tenim preparat per a ells.

Veniu a participar en una experiència que combina la tradició, la natura i la gastronomia en un sol lloc. Et garantim que serà un dia inoblidable per a tota la família!
Reserva ara i uneix-te a la màgia de Semana Santa a Can Roda!

L’activitat inclou:

  • Cerca dels ous de Pasqua al bosc de Can Roda per famílies – Introducció del conte del Conill de Pasqua i mapa*
  • Passeig per les vinyes i visita als animalons: cavalls, ànecs, tortugues, gallines, etc.
  • Copa de benvinguda al winebar i tassa de xocolata pels nens i troç de coca per tots
  • Taller de decoració d’ous pels més petits

*AMB AQUESTA RESERVA US EMPORTEU 1 CISTELL DE PASQUA AMB 4 OUS.

Dia: Diumenge 29 de març de 2026
Hora: 10:30h
Durada: 3 hores
Preus: 1 cistell de Pasqua per família: 25€ – Adult/s: 5€ – Menor/s (10-18 anys): 5€ – Menor/s (<10 anys): 5€

Escull la data en el calendari:

  • març 2026
  • Dl
  • Dt
  • Dc
  • Dj
  • Dv
  • Ds
  • Dg
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
+
+
+

Escull una data

Categoria:
Go to Top